Bad Behaviour

2/2
  • obisteve
    obisteve
    24 days ago
    Bad behaviour all right, but I reckon it might be set up. The bloke posts a few videos advertising his overpriced clothes that I'm never gonna buy, but he's never posted with an on bike camera before. Anyway, it's an Oh shit! moment, city traffic on a bike with no front brake and a suicide clutch.
  • Hilly
    Hilly
    24 days ago
    That was close
  • B0nes
    B0nes
    24 days ago
    Quoting obisteve on 31 May 2024 10:15 AM

    Bad behaviour all right, but I reckon it might be set up. The bloke posts a few videos advertising his overpriced clothes that I'm never gonna buy, but he's never posted with an on bike camera before. Anyway, it's an Oh shit! moment, city traffic on a bike with no front brake and a suicide clutch.

    video
    Hard to call if a setup or not, but I wouldn't be surprised if it was a setup just from reading the video description. Had me reaching for the vomit bag with the drivel that was written
  • obisteve
    obisteve
    24 days ago
    Don't ever read that crap!! He's a pretentious prick. And its gotten worse as his business has grown, some people seem to start believing their own bullshit. But I like the bike, and the soundtrack to his clips is usually by a musician I like.
    So yeah, seems like a setup to me, camera mounted just right to get a good view.
    But still dunno if I'd hire a stunt driver to pull across in front of me and miss by the smallest gap he could. I've had people say sorry mate when I wasn't paying them.
    All the rider does is kick in the clutch and lock up his only brake, with just a slight twitch of the bars.

2/2